Opinia użytkownika: Jan_3
Dotycząca firmy: Biedronka
Treść opinii: Mija szósty tydzień od otwarcia nowego sklepu Biedronka w Lubinie przy ul.Szpakowej. A na stronie internetowej Biedronki w zakładce "nasze sklepy" nadal nie ma tego sklepu. Skorzystałem więc z "kontaktu" i napisałem e-maila z zapytaniem jak często lista sklepów jest aktalizowana (uzupełniana). Już wieczorem, w tym samym dniu, otrzymałem odpowiedź. W treści e-maila jest podziękowanie za kontakt i informacja o przekazaniu mojej uwagi osobom zajmującym się aktualizacją strony internetowej. To jest O.K. Ale nie w pełni satysfakcjonujący jest bezimienny e-mail, w którym w podpisie widnieje tylko: Biuro Obsługi Klientów. Czyżby pracownicy wstydzili się podawania własnego nazwiska. A jest to dobry standard w innych firmach dbających o wysoką jakość obsługi nie tylko na poziomie sklepów.