Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: ANNA_2570

Dotycząca firmy: Real

Treść opinii: 2 stycznia złożyłam w Punkcie Obsługi Klienta reklamację na pad do konsoli. Otrzymałam informację że mamy się dowiedzieć 16.01 jak została rozpatrzona. Oczywiście 16 nie mieliśmy czasu i zgłosiliśmy sie dopiero 22 stycznia. Reklamacja rozpatrzona pozytywnie, gamepad wymieniony na nowy ale obsługa na POK chyba jest tam za karę.... Wprawdzie padło zdawkowe "Dzień Dobry" , Pani wzięła druk reklamacyjny i zniknęła na 15 minut na zapleczu. Następnie pojawiła się z nowym padem i jedyne co uslyszałam to było "tu proszę podpisać" A może by tak grzecznie powiedzieć, że reklamacja uznana, że sprzęt został wymieniony na nowy itp. Nic. Tylko "tu proszę podpisać" Dobrze że reklamacja została rozpatrzona po naszej myśli ale ta obsługa......