Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Wylęgarnia
Treść opinii: Już kiedyś pisałam opinię o tej internetowej galerii. Tym razem niestety jakość obslugi w moim odczuciu nie była najwyższa. Zamówiłam w niedzielę wieczorem dwie bransoletki i kilkanaście minut później przelałam na podane w zamówieniu konto należną kwotę. W poniedziałek rano przelew został zrealizowany. Do wczoraj (czwartek) moje zamówienie widniało jako "zamówione nieopłacone". Ponieważ termin zapłaty za zamówienie mijał w piątek, w środę po południu napisałam do nich maila z prośbą o informację, co dzieje się z moim zamówieniem. Poczekała do czwartku do popołudnia i... nic. Zero odpowiedzi. Wysłałam więc jeszcze jednego maila i w końcu wieczorem dostałam odpowiedź. Najpierw, żebym przesłała im dowód wpłaty, a kilka minut później informację, że już się znalazł i moje zamówienie jest w trakcie realizacji. Rozumiem, że różnie bywa z przelewami i faktycznie mogli otrzymać go wczoraj, ale od sklepu internetowego oczekiwałabym szybszej odpowiedzi na pytania. Poza tym na plus mogę ocenić bardzo duży wybór oryginalnej biżuterii i innych dodatków oraz fajne ceny i promocje i czytelny układ strony. Ale mogliby szybciej odpisywać na pytania użytkowników.