Opinia użytkownika: Natalia_544
Dotycząca firmy: Tesco
Treść opinii: Ostatnio będąc na zakupach w tym markecie, dokładniej stojąc w kolejce przy kasie byłam świadkiem sytuacji jaka zaistniała między kasjerką a klientką, która to była oburzona faktem, iż nie może zapłacić za zakupy karta męża. Z jednej strony klientka miała rację, bo konto z mężem mieli wspólne - tak przynajmniej twierdziła - a fakt że na karcie widniały dane męża, nie powinno być przeszkoda do zapłaty kartą. Z drugiej zaś strony Kasjerka powołała się na przepisy, które to uprawniają do korzystania z karty płatniczej właściciela. Sytuacja ta bardzo mnie zaciekawiła i wybrałam się do innych sklepów sprawdzić jak to wygląda. I tak byłam bardzo zaskoczona, bo w innych sklepach ( Intermarche, Netto, Dino, Carrefour) wszędzie zapłaciłam karta męża. Chcę również dodać, ze robiąc zakupy w Poznaniu w super-, hipermarketach ( Ikea, Castorama, Auchan czy też Tesco) spotkałam się z tym, ze za zakupy nie zapłacę kartą płatniczą męża. Reasumując, uważam, że wszystkie sklepy powinny przestrzegać prawa i kartą płatniczą powinien płacić tylko właściciel, a nie osoby trzecie. Następna kwestia to fakt, że chcąc coś wyjaśnić, załatwić czy też prosić o fakturę musimy długo czekać przy Punkcie Obsługi Klienta, gdyż jest on zazwyczaj pusty. Być może jest to spowodowane małą ilością pracowników, ale wydaje mi się, ze na tym stanowisku tak jak i na kasie zawsze powinien ktoś być by obsłużyć klienta