Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Yves Rocher
Treść opinii: Uf. Moje drugie podejście do złożenia zamówienia w internetowym sklepie Yves Rocher zakończyło się pomyślnie. Strona w nawigacji jest dość trudna, odnajdywanie niezbyt proste. Całość sprawia wrażenie natłoku informacji które powodują zagubienie. Mnie ratuje w tym przypadku znajomość oferty. Na pewno zakupy przez stronę www choć na ogół przeze mnie preferowane w odniesieniu do innych firm, jeżeli chodzi o Yves Rocher prawie całkowicie neguję. Absolutnie nie bawi mnie ruletka i zasada albo się uda albo nie. Z realizacją zamówienia również bywają problemy. Nie dodawany jest gwarantowany upominek i zmuszona jestem się o niego dopominać, choć należy tu przyznać iż moje reklamacje w tej materii są przyjmowane i brakujący gratis po interwencji zostaje dosłany. Jednak czasem warto zacisnąć zęby. Kosmetyki Yves Rocher bardzo lubię, pasują mi. Są niestety dość drogie. Możliwość gratisów do zamówienia równoważy trochę koszty. Zachęcił mnie ostatni newsletter, gdzie prezentem był zegarek. Dodatkowo drugim, krem którego wartość to 82 zł. Z trzeciego, za zamówienie powyżej kwoty 79 rezygnuję. I dla tego mimo iż składanie zamówień nie należy do przyjemności i nie rzadko nastręcza problemów to choć irytujące nie powoduje to mimo wszystko mojej rezygnacji z korzystania z oferty. Na pewno jako główny kanał zakupów będzie stanowiła oferta tzw. wysyłkowa z wysłaniem zmówienia tradycyjnym listem czasem zakup w Centrum Urody czyli sklepie stacjonarnym a do póki firma nie zadba o witrynę www poprzez poprawę jej działania i przejrzystość będę jak tylko mogła pomijała sklep internetowy tu gdzież możliwość złożenia zamówienia z oferty wysyłkowej przez tę samą stronę www.yves-rocher.com.pl Na koniec kilka słów jeszcze o finalizacji zamówienia. Pod warunkiem iż strona akurat działa poprawnie to tu chyba jest dobrze a na pewno poprawnie. Gdy już wszystko w koszyku mamy, gdy wybierzemy prezenty i ewentualnie wpiszemy kod dodatkowego gratisu, następnym krokiem jest wskazanie czy zamówienie drukujemy i realizujemy w sklepie czy też wysyłamy je do realizacji poprzez wysyłkę na wskazany adres. Adres którego system nie zapamiętuje z poprzednich zamówień (no bo oczywiście warunkiem zakupu jest zalogowanie na indywidualne konto), wpisujemy ręcznie. Na koniec potwierdzamy prawidłowość złożenia zamówienia i podanych danych. TWOJE ZAMÓWIENIE ZOSTAŁO PRZYJĘTE DO REALIZACJI Serdecznie dziękujemy za dokonanie zakupów w naszym sklepie. Przeciętny czas realizacji zamówienia wynosi od 4 do 15 dni roboczych. Kliknij tutaj , aby powrócić na stronę główną. Mam nadzieję iż wszystko będzie w porządku, a paczka zostanie wysłana pocztą polską a nie kurierem (takiej uwagi odnośnie dostawy też nie miałam gdzie wpisać). Koszty wysyłki są nawet bym powiedziała niskie, niecałe 10 złotych a za zamówienie powyżej 100zł zostajemy zwolnieni z ponoszenia kosztów dostawy. Firma nie wątpliwie ma swój potencjał który stanowi oferta, wyjątkowej jakości i o unikalnych formułach opartych na roślinach i wiedzy najnowszych badań w kosmetologii. Chwali się też dostępność i rozbudowana sieć dystrybucji, dopasowana w zależności od naszych preferencji zakupowych. Miłym akcentem są prezenty i gratisy. Plus za dość liczne promocje cenowe. Ubolewam jednak nad nie przyjazną, awaryjną stroną internetową która bardzo negatywnie wpływa na pozytywny wizerunek marki Yves Rocher. Dziś ocena pozytywna, plus trzy trochę na zachętę w drodze jak mam nadzieję ku poprawie.