Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: DPD Polska
Treść opinii: Dzisiejsza obserwacja dotyczy firmy kurierskiej DPD. Wczoraj zamówiłem towar od kontrahenta, który ma podpisana umowę z firmą DPD. Wieczorem otrzymałem potwierdzenie wysłania wraz z numerem listu przewozowego. Po wpisaniu tego numeru dowiedziałem się że przesyłka została nadana. Zadzwoniłem więc w dniu dzisiejszym do oddziału w Ostrołęce, aby dowiedzieć się o jej dalsze losy. Nie czekałem długo na połączenie i po drugiej stronie odezwała się miła pani, która przekazała mi potrzebne informacje, w tym numer telefonu do kuriera, który miał moja przesyłkę. Następnie zadzwoniłem do kuriera, tutaj już był pewien problem, bo musiałem wykonać kilka prób, aż zdołałem z nim porozmawiać. Nie oceniam tego negatywnie, bo przecież kurier często musi się skupić się na kierowaniu samochodem. Pracownik rozwożący paczki także był miły i rzeczowy, umówiliśmy się na konkretna godzinę. O umówionej porze (z dokładnością do pięciu minut) kurier był u mnie, przekazał paczkę, wziął potwierdzenie. Cena, którą zapłaciłem (17zł netto) była adekwatna do jakości usługi. W sumie wszystko miło, spokojnie i punktualnie. Polecam korzystanie z usług tej firmy.