Opinia użytkownika: Slash
Dotycząca firmy: Media Expert
Treść opinii: Deficyt w moim zasobie płyt DVD był na tyle duży postanowiłem udać się najbliższego sklepu RTV i AGD czyli Media Expert. Budynek jest dzielony przez wspomnianą sieć oraz przez sieć Piotr i Paweł dlatego trudno się dziwić brakowi miejsca na parkingu. Jednak znalazłem jedno wolne miejsce. Aby dostać się do sklepu trzeba przejść mały hol i schodami ruchomymi udać się na pierwsze piętro. Przy wejściu był pełen dostęp do koszyków. Co warte zauważenia w całym sklepie zainstalowana jest wykładzina która była czysta. Sklep był podzielony na dwie części tzn.RTV i AGD. Dodatkowym elementem ułatwiającym znalezienie odpowiedniego towaru były specjalne tabliczki które były zainstalowane na półkach co moim zdaniem jest błędem. Półki są na tym samym poziomie wysokości więc jedna tabliczka zasłania drugą tworząc w ten sposób chaos. Szczególnie jest to nietrafne rozwiązanie dla osób z niższym wzrostem. Nie mniej odległości pomiędzy poszczególnymi półkami były na tyle duże iż pozwalały na swobodne poruszanie się klientów w przeciwnym kierunku. Dobrym elementem jest z pewnością możliwość wypróbowania konsoli do gier co z pewnością ucieszy wszystkie dzieci. Możliwość obejrzenia dużego telewizora na kanapie również wydaje się ciekawym pomysłem zachęcającym do zakupów. Cały asortyment był uporządkowany estetycznie a cenniki były dobrze poukładane i widoczne. W sklepie można było usłyszeć muzykę która stała się już stałym elementem promocji i zachęcania do dokonania zakupu towarów. Jednak najważniejszym elementem oprócz infrastruktury wewnętrznej jest kontakt pomiędzy potencjalnym klientem a obsługą sklepu. Niestety poszukując owego towaru nie zostałem spytany "W czym mogę pomóc?" pomimo kilkuminutowego błąkania się po sklepie. Dlatego też spytałem się pierwszego napotkanego pracownika aby pokazał mi gdzie mogę znaleźć półkę z płytami. Pracownik zakomunikował mi że płyty znajdują się w dziale komputerowym. Ja od razu podziękowałem mu z współprace ponieważ obowiązkiem pracownika jest pokazanie mu gdzie owy towar się znajduje. Niestety w tym przypadku nie mogłem liczyć na pełną pomoc. Oczywiście pracownik nie zainteresował się tym że nie tylko powinien pokazać mi gdzie owy towar się znajduje ale powinien mi doradzić co wybrać kierując się dobrem dobrem klienta, który będąc zadowolonym na pewno tutaj by wrócił. W kasie nie było kolejki. Tam wszystko odbyło się jak należy. Kasjerka utrzymywała kontakt wzrokowy sprawnie mnie obsługując. Cała transakcja trwała dosłownie kilka sekund dodatkowo nawet przy płaceniu karta płatniczą. Przy kasie były dostępne materiały promocyjne.