Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Empik School
Treść opinii: Postanowiłam zapisać się na kolejny poziom kursu hiszpańskiego. Ponieważ zbliża się połowa semestru w Empik School postanowiłam mailem wysłać zapytanie o możliwości uczestnictwa w zajęciach. Dość szybko dostałam odpowiedź od Pani dyrektor i umówiłam się na spotkanie. W dniu wizyty o spotkaniu przypomniała mi również jedna z pracownic. Udałam się na wizytę i zostałam miło zaskoczona. Kobieta nie tylko rozpisała mi ofertę, ale także zaproponowała 150 zł rabatu. Pracownica poinformowała mnie również, że wprawdzie zajęcia rozpoczynają się pod koniec przyszłego miesiąca, ale mogę już dołączyć do grupy, żeby powtórzyć materiał. Ponieważ wybrałam opcję ratalną zapłaty, potrzebowałam odpowiednich dokumentów. Pracownica poinformowała mnie, że mogę jej wszystko wysłać mailem, co też zrobiłam wieczorem. Jeszcze tego samego dnia dostałam informację zwrotną poprzez maila i smsem. Z tak profesjonalną obsługą i zwracaniem uwagi na potrzeby klienta nie spotkałam się już dawno.