Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik

Dotycząca firmy: Polsat Box (dawniej Cyfrowy Polsat)

Treść opinii: Polsat Cyfrowy nie wywiązuje się z umowy, którą ze mną zawarł. Zostawiając na boku fakt, iż uporczywie blokuje mi usługę rzekomo ratując mnie przed amnezją (przypominają mi o tym, że zbliża się termin wpłaty i ich zdaniem powinienem sprawdzać kilka razy dziennie, czy na pewno ponad rok temu założyłem zlecenie stałe na opłatę abonamentową, albo informują mnie, iż mam im zapłacić, choć przelew mają już zaksięgowany na swoim koncie), CYFROWY POLSAT jednostronnie, samowolnie i w poczuciu swej bezkarności pozbawił mnie kanału BBC Entertainment, który FIGURUE W UMOWIE. Ze strony Cyfrowego Polsatu nikt mnie nie uprzedził, że kanał nagle zniknie (23 stycznia 2011 jeszcze był), a ponadto nadal figuruje on w programie telewizyjnym na stronie www.cyfrowypolsat.pl/ program-tv/ - sprawdziłam program do 30 stycznia 2011 - i mój ulubiony kanał jest, podane są godziny emisji i tytuły filmów i programów. Tymczasem - ja to zauważyłam w godzinach nocnych - na kanale 47, gdzie zawsze był BBC E-t jest nadawany chyba jakiś blok reklamowy, a kanał jest oznaczony nazwą FOX. W ostatnim czasie około 6 razy powiadomiono mnie, iż zbliża się termin płatności (zbliża się!!!), na ten temat, plus sugestie o moich rzekomych zaległościach (bo usługa jest opłacona TYLKO DO 26 stycznia 2011, a mieliśmy już przecież 23 stycznia) dostałam jeszcze 3 maile - A NIKT NIE POWIADOMIŁ MNIE O ZNIKNIĘCIU KANAŁU PRZEWIDZIANEGO UMOWĄ. Raz pojawiła się informacja ze strony BBC E-t, iż od 1 lutego 2011 będzie on dostępny na platformach Cyfra+ i N, ale mój dostawca CYFROWY POLSAT nie uznał za wskazane, aby mnie w jakikolwiek sposób powiadomić. CZY NA PRAWDĘ W POLSCE NIC NIE ZNACZY, że ja mam OPŁACONE oglądanie tego programu do 26 stycznia 2011? Mam wrażenie, że to jakaś absurdalna komedia. CYFROWY POLSAT skupia się na ściąganiu opłat za usługę, której nawet nie zamierza rzetelnie świadczyć. Wysłałam już reklamację z pytaniem, dlaczego nikt mnie nie powiadomił i gdzie mam szukać programu, który ZGODNIE Z UMOWĄ opłaciłam, ale już teraz wiem, że to groch o ścianę. Pracownicy Cyfrowego Polsatu są chyba zbyt zajęci nieustannym przypominaniem o przedterminowym dokonywaniu opłat, aby mieli czas się zająć obsługą klienta. Wybieram się do Rzeczniczki Praw Konsumenta, bo chyba mam prawo NATYCHMIAST odstąpić od Umowy, bo jest ona realizowana jak widać jednostronnie - ja mam tylko obowiązki, a Cyfrowy Polsat tylko prawa.