Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Twoja Apteka
Treść opinii: Nie mając za dużego wyboru w niedzielny poranek ponownie swoje kroki kieruję do apteki. Jako jedyna w okolicy jest otwarta. Ostatnia wizyta nastawiła mnie dość negatywnie z uwagi na długą kolejkę do okienek ale cóż nie mam jak napisałam wyboru. Oddycham z niemałą ulgą gdyż pomimo faktu iż czynne okienko jest tylko jedno to przede mną jest tylko jeden Pan. Tak więc wizja długiego czekania na szczęście się nie spełniła. Mówię pani farmaceutce ubranej w czysty biały płócienny kitel nazwę leku którego potrzebuję. Jest on wydawany bez recepty. Okazuje się iż jest on dostępny w dwóch ilościach tabletek w jednym opakowaniu. Pytam o ceną zarówno jednego jak i drugiego. Decyduję się na większy wariant. Farmaceutka odchodzi by przynieść mój medykament a ja w między czasie studiuję ofertę za szybą. Są to leki których cena została obniżona z uwagi na kończący się termin ważności co zostało uwzględnione na kartkach z cenami. Gdy farmaceutka wraca okazuje się iż cena naklejona na opakowaniu jest nie aktualna. Obowiązuje wyższa, wcześniej podana przez farmaceutę w oparciu o dane w systemie komputerowym. Naklejka cenowa zostaje przez obsługującą mnie Panią przekreślona z słownym wyjaśnieniem iż podwyżka spowodowana jest niedawnymi zmianami stawek Vat. Przy okazji usiłuję się czegoś dowiedzieć o formie zakupów przez internet które to sieć tych aptek umożliwia. Pani Farmaceutka wiedze w tej materii posiada więcej niż mierną co zresztą sama przyznaje mówiąc iż nie za bardzo orientuje się w tym temacie posiada i odsyła mnie bezpośrednio na stronę www . Płatność przebiega bez problemowo. Reguluję ją za pomocą karty bankowej. A więc dziś wszystko w porządku. Apteka jak się okazuje jest otwarta 7 dni w tygodniu, kolejki nie było martwią jedynie podwyżki.