Opinia użytkownika: Błażej_30
Dotycząca firmy: T-Mobile
Treść opinii: Jako, iż kończyła mi się umowa z operatorem telefonicznym odwiozłem jedno z punktów obsługi klienta sieci Era. Mój telefon jest zarejestrowany na mamę, więc oprócz przedłużenia umowy chciałem dokonać jednoczesnej cesji na swoją osobę. W punkcie zostałem miło przywitany i zaproszony do stanowiska obsługi klienta. Pracownik zebrał moje dane i po chwili przedstawił mi nową ofertę cenową jak również modele telefonów dostępne w promocji. Przedstawione telefony spełniły moje kryteria zarówno pod względem funkcjonalności jak i ceny. Przedstawiono mi dokumenty, jakie muszę skompletować by przenieść telefon na swoje dane. Tutaj dostałem mały bonus cesja przy przedłużaniu umowy to koszt 1zł, kiedy normalnie kosztuje to 60 złotych. Oferta, którą wybrałem jest dla mnie korzystna, spełnia wszystkie moje warunki. Pracownik był dobrze przygotowany do prezentacji oferty. Doradzał, ale nie decydował, wskazywał możliwe dodatkowe usługi, które pozwolą mi obniżyć koszty. Cierpliwie wyjaśniał pojęcia z umowy. Punkt obsługi był czysty, telefony były wystawione na specjalnej półce, więc mogłem sobie spokojnie je obejrzeć. Oprócz telefonów dostępne są wszystkie inne niezbędne akcesoria telefoniczne. Dodatkowo jest również malutki kącik z zabawkami dla często znudzonych najmłodszych klientów. W punkcie było dwóch pracowników ubranych w firmowe stroje. Oboje mieli identyfikatory. Moją osobę obsługiwał pracownik D. Dobra ocena wynika z dobrego podejścia do klienta, dobrej znajomości oferty i szybkiego działania ze strony pracownika.