Opinia użytkownika: Turystka
Dotycząca firmy: empik.com
Treść opinii: 28.12.2010 skorzystałam z dość dużej promocji na empik.com. Zamówiłam książki z 30% rabatem. Promocja dotyczyła tylko pozycji dostępnych w ciągu 24 godzin. Ponieważ strona www.empik.com jest dość przejrzysta, a ceny do zaakceptowania (a ceny z rabatem tym bardziej zachęcały), skusiłam się na zakupy. Skorzystałam też z możliwości odbioru książek z salonu Empik w Łomży. Po około tygodniowym oczekiwaniu dostałam maila z informacją, że zamówienie jest skompletowane, a następny mail będzie potwierdzeniem możliwości odbioru w sklepie. Minął następny tydzień. Dopiero 9.01.2011r. otrzymałam kolejnego maila zachęcającego do odbioru zamówienia. Książki były jak zwykle dobrze zapakowane, w paczce która uniemożliwiała pomyłkę w zamówieniu. Jednak na moje pytania "dlaczego tak długo to trwało", miła pracownica sklepu odpowiedziała, że to są pierwsze zamówienia od nowego roku. Szkoda, że osoba opiekująca się stroną www nie pomyślała o wysłaniu do klientów maila informującego o opóźnieniu w zamówieniach. Dobrze, że cena nie odbiegała od tej z zamówienia, cieszę się też, że wydawanie przesyłek jak zwykle przebiegało sprawnie. Jednak nauczona doświadczeniem na pewno nie będę robić zakupów w empik.com w ostatniej chwili, bo to i wcześniejsze doświadczenie nauczyły mnie, że sklep ma dość dużą tolerancję dla słowa "TERMINOWOŚĆ".