Opinia użytkownika: Jan_3
Dotycząca firmy: Raiffeisen Digital Bank
Treść opinii: W połowie stycznia br. otrzymałem pocztą, kolejny kwartalnik pt.:"C&C", magazyn klientów programu class&club, nr 4 - zima 2010. Z przyjemnością zabrałem się do przeglądania eleganckiego magazynu o bogatej tematyce. Zwróciłem uwagę na tytuł: "Świąteczny stoliczku nakryj się"-ze zdjęciami z sesji fotograficznej. Niestety w połowie stycznia 2011 r. temat dekoracji na Boże Narodzenie był zdeaktualizowany. Odniosłem wrażenie, że dostałem spóźnioną przesyłkę z przedświątecznym wydaniem magazynu "C&C". Okazało się, że nie byłem jedynym rozczarowanym czytelnikiem magazynu. Znajomi, klienci Raiffeissen-banku, także otrzymali tematyczny magazyn w połowie stycznia i mieli identyczne odczucia spóźnionej dostawy magazynu ze świątecznym tematem. Niby drobiazg, ale podważa opinię o jakości obsługi klientów banku, posiadaczy VIP-owskiej karty kredytowej Class&club.