Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Play
Treść opinii: w/ w dniu zadzwoniłem w celu przedłużenia umowy, ponieważ dostałem info że mogę to juz uczynić. złożyłem zamówienie i wszystko było by ok. ale ... nie dostałem informacji o możliwości wyboru koloru telefonu jaki zamawiam. wiec chciałem zweryfikować złożone zamówienie , co okazało sie nie możliwe gdyż już "poszło". ale w tym samy momencie dostałam na maila info , że zamówienie poszło do realizacji , i ku mojemu wielkiemu zdziwieniu w adresie dostawy widniał adres gUrczewska w warszawie !!!!!!!!!!!!!!!! wiec dzwonię i sie pytam jaki jest status zam , i co ..??? konsultant nie mógł znaleść zamówienia bo był zły adres podany - błąd w nazwie ulicy !!! zamiast ó było u ;] wiec pan konsultant przepchnął mnie do utrzymania klienta , gdzie pani poinformował mnie że nie ma wyboru koloru zamówionego telefonu, oraz że zamówienie poszło już do realizacji i nie można go cofnąć. i jakie było moje ogromne zdziwieniu kiedy na maila dostałem info , że zamówienie zostało anulowane , bo błędna jest wpisana lokalizacja dostawy !!!!!! wiec dzwonię i sie pytam 4 raz jaki jest status zamówienia, a facet mi mówi , że nie może zobaczyć bo im system padł !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! i ze by sie przekonać czy zamówienie poszło mam czekać na kontakt telefoniczny z kurierem !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! czyli defakto mogę sie nie doczekać !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! porażka!!! i mój apel LUDZIE KTÓRZY ZATRUDNIACIE TYCH MLODYCH LUDZI DO PRACY W CALL CENTRACH - ZLITUJCIE SIE I NAUCZCIE ICH PRACY JAK NALEZY !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! A NIE NA ODWAL SIE