Opinia użytkownika: Barbara_565
Dotycząca firmy: Vero Moda
Treść opinii: Towary zarówno w w witrynie jak i w sklepie świetnie wyeksponowany, co zachęciło mnie by dokładniej zapoznać się z ofertą firmy Vero moda. Towar został uporządkowany i klarownie podzielony na ten objęty przeceną i ten z nowej kolekcji. Ubrania przecenione ułożone został asortymentowo, co z pewnością usprawnia i przyspiesza 'polowanie' na okazyjny zakup. Towar z nowej kolekcji skomponowano kolorystycznie i stylistycznie, tak by klient bez trudu mógł odczytać nowe trendy i wybrać efektowny zestaw. Wszystkie te zalety składają się na najwyższą ocenę sklepu pod względem zachowania standardów visual merchandisingu. Znacznym mankamentem okazał się całkowity brak zainteresowania sprzedawców obsługą klienta. Żaden ze nich nie zaoferował swojej pomocy przy wyborze, czy znalezieniu towaru, ani nie był dostępny przy przymierzalni, by dopytać o efekt mierzenia, bądź wymienić źle dobrany rozmiar na właściwy. W efekcie czego musiałam opuścić przymierzalnię , pozostawiając wszystkie swoje rzeczy i sama go poszukać. Szkoda, że żaden ze sprzedawców nie znajdował się w zasięgu. Po zakończeniu mierzenia zwróciłam się o pomoc w ustaleniu czy interesujący mnie rozmiar jest dostępny w tym lub innym sklepie. Pani okazała się być bardzo miłą i pomocną osobą i myślę, że zdecydowanie ułatwiłaby i przyspieszyła mój zakup, gdyby sama wcześniej zaoferowała swoją pomoc. Inicjatywa leżała jednak po stronie klienta. Ogólne wrażenie po odwiedzeniu sklepu jest dobre, troszkę więcej inicjatywy ze strony sprzedawców i będzie super!