Opinia użytkownika: Rafał_10
Dotycząca firmy: Fenix
Treść opinii: Restauracją Fenix na terenie Silesia City Center w Katowicach. Po wejściu zostaliśmy przywitani. Usiedliśmy przy wybranym przez nas stoliku, przynajmniej w tygodniu można go wybrać w przeciwieństwie w weekendy gdzie zawsze prawie trzeba czekać na zwolnienie miejsca. Po chwili otrzymaliśmy karty. Za chwilę doszła nasza koleżanka którą kelner widział, niestety nie otrzymaliśmy trzeciej karty. Kolega od razu zamówił piwo, kelner nie zapytał pozostałych osób czy chcą coś do picia na początek i odszedł, sam go zawołałem i domówiłem resztę napojów.Menu dość bogate. Otworzyłem kartę win - strasznie poplamiona i zatłuszczona, od razu ją odłożyłem i nie skusiłem się na lampkę. Po chwili otrzymaliśmy napoje i oczom nie dowierzałem w jakim stanie otrzymałem szklankę dużą do pepsi. Była co najmniej w 5 miejscach uszczerbiona i lekko pęknięta ku górze, z uwagi na to że nie lubię robić awantur przebolałem i zostawiłem ten temat. Kelner cały czas jak nie musiał obsługiwać klientów, donosić posiłków czytał przy stanowisku wydawań dań gazetę nie interesując się niczym-zaczytany po uszy. Gdy z kuchni stawiano danie do wydania kelner po minucie je brał i donosił klientom. Jeżeli chodzi o ceny moim zdaniem zbyt wygórowane jak na takie dania. Po zjedzeniu poprosiłem o rachunek-płaciłem kartą. Odmowa...odmowa....za 3 razem wskoczyła płatność. Nie omieszkał kelner zbyt głośnym zdaniem "odmowa transakcji". Podziękowaliśmy bez napiwku i wyszliśmy.