Opinia użytkownika: Beata_59
Dotycząca firmy: Pralnia Ekologiczna
Treść opinii: Sweter, który oddałam do pralni został zniszczony. Przy przyjmowaniu, pani obsługująca klientów dokładnie obejrzała sweter, zastanawiając się jak go wyprać, gdyż jest nietypowy (łączony ze skórą). Miała trochę obaw, dlatego zasugerowała, że jeżeli nie jest jeszcze bardzo brudny, to radzi dać go tylko do odparowania, co go odświeży. Zostałam zapewniona, że to nie spowoduje żadnych uszkodzeń. Po odebraniu okazało się, że z tyłu - na środku - stopiona jest skórka na odcinku ok. 10 cm, co jest bardzo widoczne. A co jeszcze gorsze - przy zgłaszaniu tego problemu, pani nie raczyła nawet zapoznać się z rodzajem zniszczenia, od razu zastrzegając, że to niemożliwe, że żałuje, że nie obejrzała dokładnie przed przyjęciem (obejrzała go bardzo dokładnie!!) i zasugerowała, że chcę ją naciągnąć, bo oddałam do pralni uszkodzony. Powiedziała, że reklamację mogę złożyć, zapłacę za rzeczoznawcę i dała do zrozumienia, że i tak zostanie ona odrzucona. Miała ponadto do mnie pretensje, że jest dla klientów miła, a ja usiłuję jej coś wmówić. Na dobrą sprawę w takiej sytuacji klient jest stratny, gdyż nawet złożenie reklamacji nie rozwiązuje sprawy. Odpowiedź na reklamację wymaga 14 dni. W tym czasie nie mogę próbować naprawić szkody we własnym zakresie. Za 2 tygodnie prawdopodobnie dostałabym odmowę uznania reklamacji (pralnia powołuje swojego rzeczoznawcę). Mogłabym zrobić kontrwycenę u innego rzeczoznawcy, której z kolei pralnia mogłaby nie uznać. Pozostaje więc sąd, a to wiadomo - koszty i bardzo długi czas.