Opinia użytkownika: Grzegorz_89
Dotycząca firmy: BP
Treść opinii: W dniu 17 stycznia 2011 dokonałem zakupu paliwa na stacji benzynowej BP. Mimo tego, ze często kupuję i pobieram fakturę na tej stacji, w dniu tym, pani pracująca przy kasie nie potrafiła znaleźć danych firmy w bazie danych w komputerze tej stacji. Poinformowała mnie, ze w ciągu 7 dni mogę na podstawie paragonu , posiadając dane firmy, otrzymać fakturę. W dniu następnym, o godzinie 16.20 przybyłem na stację benzynową BP ponownie , tym razem po fakturę i ... dowiedziałem się, że faktury wystawiane są na tej stacji w godzinach 0d 8.00 do 16.00. Ponadto dowiedziałem się, że na tej stacji faktury wystawia tylko jedna, upoważniona osoba. Z podobną sytuacją nie spotkałem się nigdy. Uzyskałem fakturę dzięki uprzejmości innej osoby, pracuję bowiem w ustalonych godzinach wystawiania faktur. Wielokrotnie tankowałem paliwo na tej stacji, ale dzięki tak zorganizowanej obsłudze klienta, przestanę odwiedzać tą stację. Mam do osoby odpowiedzialnej za promocję marki BP pytanie - Co ma zrobić kierowca, który jest przejazdem w Krakowie, zatankuje wieczorem i dowie się, że nie dostanie faktury. Wprowadzenie takich utrudnień na stacji paliowej w otrzymywaniu faktury jest dla mnie swoistym niezrozumieniem potrzeb klientów. Pierwszy raz zdecydowałem się ocenić jakość obsługi na "-5" , bo to co spotkało mnie na tej stacji benzynowej nie tylko zdziwiło mnie, ale spowodowało wiele utrudnień i potrzebę pomocy innej osoby.