Opinia użytkownika: ZweryfikowanyKlient
Dotycząca firmy: POLOmarket
Treść opinii: Już wchodzący klienci wiedzą, że zakupy potrwają chwilę dłużej, bo nie da się nie zauważyć kolejek do tylko dwóch czynnych kas, a przy każdej z nich kolejka na kilkanaście osób do kilkudziesięciu osób. Drobne życzenia można mieć też do tzw. placu promocyjnego z artykułami przemysłowymi, gdyż przypomina on raczej "magazyn rzeczy niepotrzebnych". Wydaje mi się, że do tego "młynka" niepotrzebnie została jeszcze dostawiona paleta z napojami. Od mojej poprzedniej publikowanej tutaj obserwacji tego sklepu widać poprawę w zachowaniu personelu - uśmiechnięte Panie przy kasach, znający swoje miejsce panowie układający towar na regałach. Minusem sklepu, mimo zimowej pory, jest brak klimatyzacji - kurtkę, czy też płaszcz, korzystniej będzie zostawić w samochodzie.