Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: Kakadu
Treść opinii: Ostatnio miałam okazję zaopatrywać się w smakołyki dla mojego pupila w sklepie zoologicznym "Kakadu". I cóż mogę powiedzieć? Zacznę od wyglądu miejsca: pomieszczenie nieduże, ale w miarę dobrze zagospodarowane, klatki zwierząt uprzątnięte, asortyment poukładany według kategorii, co ułatwia szukanie. Czas obsługi krótki. Czekałam dosłownie chwilę przy kasie, jednak zanim do niej dotarłam, nikt z obsługi nie podszedł do mnie i nie zaproponował pomocy, mimo, że byłam nieco zdezorientowana, jeśli chodzi o wybór produktu i stałam przy chomiczych smakołykach dobre 10 minut i naprawdę trzeba było się postarać, żeby mnie nie zauważyć. Dlatego, nie mogę niestety ocenić wiedzy personelu. Po podejściu do kasy, czekało mnie zaskoczenie. Poproszono mnie o zapłatę wyższej ceny niż widniała przy produkcie na półce. Kiedy powiedziałam, że na półce była inna, niższa cena, pani ze stoickim spokojem odpowiedzała: "widocznie jest zła kartka" i nadal czekała na zapłatę. Jeśli chodzi o sam asortyment, to niestety nie ma zbyt dużego wyboru (szczególnie jeśli chodzi o karmę dla gryzoni), a to co jest - w porównaniu do innych sklepów, jest drogie.