Opinia użytkownika: Jan_3
Dotycząca firmy: Raiffeisen Digital Bank
Treść opinii: Polbank, jak inne banki, co jakiś czas wprowadza innowacje produktowe. Jak np. Mistrzowskie Konto Osobiste, "zafundowane" klientom automatycznie w miejsce dotychczasowego rachunku (konta) gotówkowego. Po zapoznaniu się z warunkami prowadzenia Mistrzowskiego konta, postanowiłem zrezygnować dobrodziejstwa posiadania tego rachunku. W tym celu musiałem udać się do Oddziału banku. Na miejscu w Oddziale, wszyscy doradcy byli zajęci obsługiwaniem klientów. Po chwili jedno stanowisko było wolne. Gdy podszedłem do stanowiska, doradca wpatrywała się w monitor komputera tak usilnie jakby mnie nie widziała. Chwilę odczekałem i nieśmiało zapytałem: "czy można?". W odpowiedzi usłyszałem: "jestem zajęta, proszę przejść do innego stanowiska". Po chwili ponownego oczekiwania, inna doradczyni była wolna. Poprosiłem o zmianę rachunku, na bezkosztowy nowy rachunek nazwany: "rachunkiem pomagającym". Gdy podpisałem dyspozycje zamknięcia Mistrzowskiego Konta Osobistego oraz potwierdzenie otwarcia nowego rachunku, doradczyni spytała czy mi się spieszy. Ze zdziwieniem odpowiedziałem: "tak, spieszę się". Na to doradczyni: "mam problem, gdyż pracownica, uprawniona do autoryzacji, jest nieobecna- wyszła do sklepu". Po kilku minutach, ta pani wróciła i autoryzowała dyspozycję. Sprawę załatwiłem, ale od takiej obsługi klienta ręce opadają.