Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Sunny

Dotycząca firmy: UPC

Treść opinii: Cała sytuacja zapewne nie miałaby miejsca, gdyby nie fakt tego, że wysyłanie jakiegokolwiek przelewu w piątek nie ma sensu, gdyż pieniądze przeważnie odnajdują się w najlepszym razie dopiero w poniedziałek a nawet we wtorek. Z tego to powodu spóźniłam się i z wpłatą dla UPC, a tak straszne opóźnienie ( 2 dni, skandal! ) spowodowało odcięcie mi internetu. Zarzuty wobec UPC: 1. Nie otrzymałam ani smsa z informacją o płatności, ani przypomnienia o przekroczeniu terminu - po co traktować klienta równorzędnie ? Lepiej mu odciąć internet, niech dzwoni i się dowiaduje o przyczynę. 2. Internet został odcięty z powodu spóźnienia 48 h, tymczasem UPC rezerwuje sobie termin 3 dni na ponowne podłączenie internetu. Czy to jest sprawiedliwe ? 3. Główny zarzut - rozmowa telefoniczna z infolonią. a) OK 5 minut zajmuje wysłuchanie komunikatu (nie można go pominąć, a cały czas płacę za połączenie) o zmianie VAT, itp. Czy ktoś w Polsce nie wie, że VAT się zmienił ?! b) Lektor informuje mnie na powitanie, że z powodu przeciążenia linii proszą o wysłanie maila z pytaniem. Jeżeli dzwonię na infolinię to zapewne mam problem z internetem, jak mam wysłać maila ? c) Konsultanci z infolinii są bardzo nieuprzejmi, zaryzykowałabym stwierdzenie, że chamscy. Pominę już fakt, że dział płatności nazywa się u nich działem Windykacji - traktowanie klienta jak śmiecia już na wstępie. Gorsi są sami pracownicy. Pani, z którą rozmawiałam oznajmiła mi, cytuję: "Nie obchodzi mnie kiedy pani wpłacała pieniądze, nie mamy ich na koncie i nie mamy o czym rozmawiać!" Czy tak powinien się zwracać pracownik firmy do klienta, nawet jeżeli ten spóźnił się z wpłatą?! Gdy oburzona zwróciłam pracowniczce na to uwagę oznajmiła mi, że nie rozmawiam z koleżanką, której mogę cokolwiek sugerować tylko z pracownikiem firmy. Pogratulować takich pracowników, co za świetna wizytówka! Jakże zachęca do dalszego korzystania z usług! Zapewne nic nie wskóram, ale mam zamiar złożyć oficjalną reklamację do UOKiK, gdyż działania UPC uważam za krzywdzące dla klienta.