Opinia użytkownika: Karolina_962
Dotycząca firmy: Bank Millennium
Treść opinii: Udałam się banku w celu aktualizacji danych - zmieniłam siedzibę firmy i chciałam to zgłosić. Miałam przy sobie wszystkie potrzebne dokumenty. Niestety od pracownicy dowiedziałam się, że nie mogę tego zrobić samodzielnie - przy spółce muszę to zrobić razem ze wspólniczką. Zdziwiło mnie to nieco, jako że wcześniej byłam w tym samym celu w Urzędzie Statystycznym i bez problemu dokonałam zmiany danych adresowych, nikt ode mnie tam nie wymagał by wspólniczka była przy tym obecna. Nie mniej rozumiem, takie bank ma procedury i tego nie zmienię. Poprosiłam więc pracownicę aby przygotowała dokument, który musimy podpisać, ja podpiszę go teraz, a moja wspólniczka podjedzie po południu i dopełni formalności. Niestety usłyszałam, że jest to niemożliwe bo musimy to zrobić jednocześnie. Cóż, tego już nie rozumiem. Zdaję sobie sprawę, że pewne czynności wymagają podpisow 2 osób, ale dlaczego mają być one złożone jednocześnie?! Jak dla mnie jest to po prostu utrudnianie klientowi życia. Ostatnio miałam sporo do czynienia z różnymi instytucjami i dochodzę do wniosku, że tak jak w urzędach widzę znaczną poprawę obsługi, starają się pewnie sprawy uprościć, to tak w bankach klient wciąż stoi na pozycji petenta i nie robi się nic, by załatwienie pewnych spraw stawało się prostsze. Wyszłam z banku z niczym i aby zmienić adres na wyciągach itp. musiałam przyjechać po raz drugi razem ze wspólniczką.