Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Dim

Dotycząca firmy: PLUS

Treść opinii: Jestem klientką sieci Plus GSM od ponad 6 lat. Jednak jestem bardzo rozczarowana funkcjonowaniem tej sieci. Od dawna słyszałam od znajomych jak bardzo zawodzą się na Plusie, jednak uważałam początkowo, że przesadzają. Teraz coraz bardziej uważam, że ta sieć nie szanuje swoich klientów. Mam numer w MixPlusie. Za każdym doładowaniem wykupuję pakiety smsów oraz minut do użytkowników sieci Plus. Często zdarzało się, że kupowałam pakiet, jednak nie otrzymywałam potwierdzenia aktywacji pakiety. Jeszcze częściej sieć była zajęta lub usługa niedostępna, bywało również, że za pakiet pobierane miałam z konta pieniądze jednak nie był on aktywowany. Procedury reklamacyjne są długie, więc nie chciałam za każdym razem marnować cennego czasu na kilka złotych miesięcznie. To swoja drogą taktyka sieci telefonicznych - utrudnić klientom działania reklamacyjne, aby nie chciało im się poświęcać czasu na odzyskiwanie swoich pieniędzy, bo to niby tylko kilka złotych (jednak te kilka złotych razy miliony użytkowników to już zupełnie inne pieniądze). Ostatnio jednak bardzo zirytowało mnie postępowanie Plusa. Wykupiłam pakiet minut do Plusa - Darmowe popołudnia i weekendy. Dzwoniłam na numery plusa korzystając z darmowych minut. W pewnym momencie zauważyłam, że stan mojego konta bardzo zmalał, jednak nie wiedziałam dlaczego. Zadzwoniłam do siostry i po zakończonej rozmowie zauważyłam, że zapłaciłam za to połączenie - chociaż powinno być darmowe. Sprawdziłam to kilka razy na różnych numerach i okazał się, że z pakietu minut nie aa pobierane minuty, a normalnie płace za każde połączenie. Przeszłam się do salonu Plusa i otrzymałam informację, że była awaria i trzeba to tylko i wylącznie zgłaszać przez biuro obsługi. Zadzwoniłam więc do biura jednak nie musiałam zbyt długo czekac na połączenie więc umówiłam się na telefon w dniu następnym. Zadzwoniła do mnie konsultantka, której opowiedziałam o sytuacji. Ona przyjęła zgłoszenie, otrzymałam smsa z informacją, że zgłoszenie zostało przyjęte, jednak minęło kilka dni, a "AWARIA" nie została usunięta. Wciąż płacę za darmowe rozmowy. Oczywiście zostałam przeproszona i mogę napisać reklamację, jednak nie mam czasu i ochoty na reklamacyjne procedury, które zwrócą mi kilkanaście złotych. Jestem oburzona. Plus nie raczył poinformować swoich klientów o rzekomej awarii, nie przeprosił oficjalnie oraz nie zrekompensował swoim klientom tej sytuacji. Do tego musiałam sama zgłaszać problem, który nastąpił i ich winy i jeszcze nie został naprawiony. Teraz jestem, że nie chcę już być klientką plusa, zbyt wiele razy rozczarowałam się i zawiodłam na tej sieci i gdy tylko skończy mi się umowa przeniosę się do innej sieci, a do tego dołożę wszelkich starań, aby przenieść również moją rodzinę i zachęcać znajomych, którzy także mieli wiele niemiłych incydentów z tą siecią. Nie polecam!