Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: mBank
Treść opinii: Konto w mBanku mam już 7 lat. Jeszcze kiedy byłem osobą niepełnoletnią wpływały tam moje oszczędności. Wynagrodzenie do banku wpływa od prawie trzech lat. Posiadam w banku takie usługi jak kredyt odnawialny czy kartę kredytową. Ostatnio wpadłem w tarapaty finansowe i potrzebowałem kredytu gotówkowego. Zadzwoniłem na mLinie rozmawiając z miłym panem opowiedziałem swój problem oraz to co chce uzyskać. Troszkę mnie zdziwiło potraktowanie mnie jako klienta, okazało się, że niestety nie mogę uzyskać takowego kredytu z powodu niskiej zdolności kredytowej. Zacząłem rozmawiać z Panem jak mógłbym rozwiązać mój problem i czy przez mój bank czyli mBank dało by się cokolwiek załatwić (konsolidacja itp) w odpowiedzi otrzymałem po prostu "NIE" po czym Pan standardem zapytał czy może mi w czymś jeszcze pomóc czy to już wszystko. Pożegnałem się troszkę rozczarowany bo pomocy będę musiał szukać w innym banku.