Opinia użytkownika: Beata_59
Dotycząca firmy: Pekao SA
Treść opinii: Rzadko korzystam z usług bankowych, wymagających wizyty w placówce banku, tym razem jednak miałam do załatwienia taką sprawę. W poprzednim dniu - po południu - wstąpiłam do banku. Było czynne tylko jedno okienko "Wpłaty-wypłaty" i czterech klientów oczekujących. Przez kilka minut czekałam, licząc na to, że wpłaty lub wypłaty nie wymagają długiego czasu obsługi, więc szybko załatwię sprawę. Niestety, osoba, która stała przy okienku miała widocznie dużo spraw do załatwienia, gdyż przez cały okres oczekiwania nikt kolejny nie został obsłużony. Kasjerka kilkakrotnie wychodziła na zaplecze (może tego wymagała obsługa tego klienta). Po 15 minutach oczekiwania zrezygnowałam i postanowiłam sprawę załatwić nazajutrz. Rano byłam w okolicy innej placówki bankowej i byłam pewna, że w tych godzinach nie będzie wielu klientów. Faktycznie, klientów nie było, gdyż... bank jest czynny w godzinach 11.00 - 18.00. Zastanawiam się dla kogo są takie godziny urzędowania??? Chyba tylko dla emerytów i bezrobotnych, gdyż osoby pracujące często pracują w godzinach 9 - 17 nie zdążą załatwić sprawy ani przed ani po pracy. Dodam, że w soboty oddziały banku Pekao SA są nieczynne. Jakiś czas temu, banki były czynne do godziny 19 i w soboty również. Czyjaś decyzja o ograniczeniu czasu otwarcia placówek nie miała chyba na myśli wygody klientów. Poza niedogodnym czasem pracy banków, dużo do życzenia pozostawia jeszcze czas obsługi, gdyż większość okienek jest pustych, a kolejki oczekujących bardzo długie.