Opinia użytkownika: Sunny
Dotycząca firmy: mBank
Treść opinii: Chciałam zgłosić rażącą rozbieżność tego, co mBank pisze na swojej stronie a rzeczywistością. Chciałam skontaktować się z mBankiem w banalnej sprawie, sprawdzić czy aby na pewno została dla mnie zamówiona karta debetowa, gdyż nie widziałam tego w systemie. Z różnych możliwości kontaktu, które oferuje bank wybrałam formularz internetowy, gdyż procedura dzwonienia na mLinię (podawanie numeru klienta, telekodu, wciskanie dziesiątek liczb, by dodzwonić się do właściwego działu) jest wyjątkowo uciążliwa. Napisałam więc wiadomość mailem, na którą otrzymałam odpowiedź z prośbą o kontakt z mLinią, gdyż mailowo nie mogę uzyskać odpowiedzi. Wysłałam ponownie zapytanie, pytając dlaczego, skoro wysłałam to pytanie za pośrednictwem swojego konta internetowego, w dodatku pytanie które zadałam, nie wymagało niczego więcej poza "Tak" lub "Nie, już zamawiam", bez żadnych danych, liczb, itp.. Odpowiedź jaką dostałam od konsultantki brzmiała "w nawiązaniu do przesłanej przez Panią wiadomości uprzejmie informuję, że drogą elektroniczna możemy udzielać informacji ogólnych na temat oferty i funkcjonowania naszego Banku, zatem poprzez wiadomość email nie mam możliwości zrealizowania Pani dyspozycji." OK, niech będzie i tak, tylko dlaczego mBank marnuje czas mój i zapewne wielu innych osób? W okienku panelu internetowego, gdzie informowano o możliwości skorzystania z mLinii, maila lub czatu napisano, cytuję "W ten sposób możesz nam przesłać swoje uwagi, pytania i komentarze." Zadałam pytanie i nie uzyskałam odpowiedzi. Może mBank powinien UCZCIWIE dopisać, że pytania, itd., powinny dotyczyć oferty banku, a nie konkretnej sytuacji ? Z powodu nierzetelnej informacji straciłam 2 dni czekając na odpowiedź, a na dodatek i tak musiałam zadzwonić do mLinii.