Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik

Dotycząca firmy: Polsat Box (dawniej Cyfrowy Polsat)

Treść opinii: kontakt@cyfrowypolsat.pl 27 grudnia 2010 przez cały dzień blokowano mi odbiór programów komunikatami o moim rzekomym dłużnictwie (od godz. 13 do ok. 23 - ponad 20 razy), które na około 40 sekund zasłaniały mi obraz, po czym pojawiał się przycisk ok., który jeszcze przez chwilę nie działał. Próbowałam się dodzwonić na infolinię, ale po 4-5 minutach walki z automatem, wskazywano mi czas co najmniej 10 minut oczekiwania. Wysłałam 22 maile. Otrzymałam 2 odpowiedzi "z automatu" (identycznej treści, z błędami i bez podpisu), że kwota mojej płatności została zaksięgowana na koncie Cyfrowego Polsatu 27 grudnia. I nadal blokowano mi usługę informując mnie o konieczności dokonania płatności. Moje maile wysłane na kontakt@cyfrowypolsat.pl wracały z adnotacją o nieodebraniu. 30 grudnia zadzwoniła do mnie przedstawicielka CP, która utrzymywała, iż ja sama jestem winna sytuacji, że przez cały dzień do późnych godzin nocnych 27 grudnia blokowali mi dostęp do usługi, ponieważ NIE ZAPŁACIŁAM IM WCZEŚNIEJ NIŻ PRZEWIDUJE UMOWA, co nie jest ani zgodne z prawem, ani z zasadami współżycia społecznego. Prosiłam o KONKRETY - punkt umowy, którą podpisałem, a obowiązuje ona obie strony, w którym zgadzam się, że będą mi blokować usługę, gdy wszystko terminowo zapłacę, lub będą mi blokować usługę zanim zaksięgują moje pieniądze, które już posiadają, a nawet po zaksięgowaniu z tytułu KARY UMOWNEJ za nie zapłacenie PRZED TERMINEM USTAWOWYM. Prosiłam o wskazanie punktu umowy, który do takich agresywnych działań CP upoważnia. Po wszelkich przepychankach 8 stycznia 2011, bez przeprosin, nadesłano mi pocztą Regulamin Świadczenia Usług - nie byłam w stanie się z nim zapoznać (wcześniej w necie było to zdaniem infolinii niemożliwe), bo nawet w okularach tekst jest nieczytelny - czcionka prawdopodobnie 6 (petitek). Mój Bank zawsze przekazywał CP płatność TERMINOWO, co potwierdza np. brak naliczenia mi jakichkolwiek odsetek za zwłokę w ciągu ponad roku trwania naszej umowy. Nikt mnie nawet nie przeprosił i jedynie poradzono mi płacenie PRZED terminem, jak chcę uniknąć nieprzyjemności w przyszłości. W umowie jest sformułowanie - klient jest zobowiązany płacenia z góry w terminie DO ....(mój termin to 26), po czym jest objaśnienie, iż wskazany dzień jest datą, w której pieniądze powinny się znaleźć na koncie CP. Płacę stałym zleceniem bankowym i zawsze w wymaganym terminie CP miał środki na koncie. Jedynie w grudniu, z powodu świąt państwowych, ZGODNIE Z USTAWĄ mój bank przekazał CP środki o 3 rano 27 grudnia - stąd ODWETOWE ZACHOWANIA FIRMY. Uważam takie zachowanie i de facto nie wywiązywanie się ze świadczenia usługi (CAŁY DZIEŃ MI JĄ BLOKOWANO) jest skandaliczne i możliwe tylko w naszym kraju, gdzie brak kultury prokonsumenckiej.