Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: PKO BP
Treść opinii: Z usług banku PKO BP korzystam od ponad dwunastu lat. Mam konta założone w różnych oddziałach, w różnych miastach. Z moich obserwacji wynika, że w większości placówek, z reguły można spotkać długie kolejki oczekujących, zniecierpliwionych klientów, narzekających na małą ilość stanowisk i okienek kasowych, co także moim zdaniem jest głównym minusem tego banku. Zawsze jednak spotykam się z uprzejmością i pomocą pracowników np. w wypełnianiu ewentualnych formularzy czy pisaniu wniosków. Od dłuższego czasu korzystam także z serwisu iPKO, do którego nie mam większych zastrzeżeń- jedynie zamieniłabym archaiczną kartę kodów jednorazowych na przesyłanie kodów przez sms (jak jest np. w MBanku). Na zakończenie dodam, że ostatnio dotarła do mnie z banku "tajemnicza" przesyłka- karta płatnicza do konta które zamknęłam ponad pół roku temu.