Opinia użytkownika: Jakub_176
Dotycząca firmy: Black Red White
Treść opinii: Zamówiłem telefonicznie meble z Black Red White. Miła Pani poinformowała mnie, że meble będą do 5 dni, przyjęła zamówienie i obiecała telefon jak meble będą do odbioru. i rzeczywiście wszystko sprawnie i zgodnie z obietnicą. Nie minęło 5 dni a meble już były do odebrania. Niestety z przyczyn losowych nie mogłem ich odebrać sam, więc zamówiłem dodatkowo transport za 40 zł. Plusem było to, że za zamówienie mogłem zapłacić przelewem. Szkoda, że nikt nie poinformował mnie, że za transport mam zapłacić osobno. Obsługa miała nie lada problem jak rozdysponować te 40 zł. W końcu stanęło na tym ,że nic już nie muszę dopłacać a oni załatwią to z kierowcą. Pani dwa razy zapewniała mnie, że w cenie jest transport i wniesienie mebli. No i klops. W wyznaczonym dniu przyjechali panowie z meblami... ale mebli wnieść nie chcieli. No chyba, że zapłacę ekstra 40 zł. Według nich ich rola kończyła się na dowiezieniu zamówienia i wypakowaniu mebli, żebym sam tego nie musiał robić. Łaskawcy! Nie pomogło przekonywanie, że w sklepie mówiono mi co innego. Wygląda na to, że albo sklep wprowadza klienta w błąd, albo chłopaki dorabiają na boku. Ciesze się, że mieszkam w bloku z windą bo w przeciwnym razie byłbym zmuszony zapłacić nie chciany haracz. Szkoda że detal zepsuł całą przyjemność kupowania w BRW.