Opinia użytkownika: JERZY_56
Dotycząca firmy: InPost
Treść opinii: Od początku grudnia ub.roku do chwili obecnej nie mogę sfinalizować mojej umowy z Volkswagen bank dot. otwarcia e-konta direct.Podstawową i jedyną przyczyną jest indolencja,niekompetencja lub złośliwość pracowników firmy kuriersko-doręczycielskiej,która miała mi dostarczyć niezbędne dokumenty.Nie zrobili tego przez 10. dni mimo kilkakrotnych moich telefonów i umawianych terminów na dostarczenie przesyłki.W końcu doszło nawet do jej zwrotu nadawcy,czyli bankowi.Tego było już dla mnie za wiele.Niestety bank zmuszony był wysłać przesyłkę ponownie zlecając jej dostarczenie tej samej firmie.W końcu po upływie ok.miesiąca przesyłkę otrzymałem,podpisałem umowę zwracając podpisany egzemplarz kurierowi.Odetchnąłem z ulgą.Byłem naiwny.Bank poinformował,że cała procedura musi się rozpocząć od nowa,gdyż na wspomnianym dokumencie umowy nie podpisał się przedstawiciel firmy doręczającej,co jest wymagane.Teraz to już ręce mi opadły.Nie mam ochoty już tego komentować,a bank poinformuję,że rezygnuję z tak zorganizowanej usługi!