Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: T-Mobile
Treść opinii: Obserwacja obejmuje cały kontakt z internetowym biurem obsługi związany z niemożliwością odebrania nagrody w programie lojalnościowym. Kontakt postanowiłem nawiązać po tym jak po prawidłowo wykonanych instrukcjach zamieszczonych na stronie internetowej dość długim oczekiwaniu otrzymałem sms z informacją, iż wydanie nagrody nie powiodło się. I jestem proszony o kontakt z infolinią (płatną) w celu ustalenia szczegółów. w związku z powyższym w serwisie iboa napisałem zapytanie dotyczące zaistniałej sytuacji. w odpowiedzi którą otrzymałem po długim oczekiwaniu nie było jednak żadnych informacji, które pomogły by mi w mojej sytuacji. Pani która odpisała przeprosiła mnie jedynie za zaistniałą sytuację i ponownie uruchomiła procedurę wydania nagrody. jednak chwilę po mailu po raz kolejny otrzymałem sms z informacją o nieudanej próbie wydania nagrody.