Opinia użytkownika: Piotr_1337
Dotycząca firmy: Super-Pharm
Treść opinii: Dziś wieczorem potrzebowałem kupić dwa normalne produkty - mydło pod prysznic i pastę do zębów, czyli produkty codziennego użytku. Skoro bylem w pobliżu Galerii Mokotów wpadłem do Super Farmy, z której jak dotąd bylem zadowolony. Główny argument, który przemawia za ta drogeria są ciągłe promocje. Tym razem było podobnie. Wchodząc do środka spojrzałem w firmowa gazetkę z promocjami. Dostrzegłem w niej przeze mnie zapotrzebowane produkty. Trzeba przyznać były przedstawione w super cenie. Po krótkiej chwili znalazłem je, spojrzałem na cenę na półce, aby upewnić się czy promocja nadal obowiązuje. Będąc już przy kasie, pani kasjerka oznajmiła mi, że żel nie jest jeszcze zaksięgowany w systemie i nie może go sprzedać. Z dalszej rozmowy wynikło,że ona sama nie potrafi zaksięgować towaru, aby móc go nabić na rachunek. Bylem zdziwiony, ponieważ leżał normalnie na półce z cena dla każdego widoczną. Nabita na rachunek pasta do zębów okazała się z kolei dwa razy droższa w porównaniu do ceny z gazetki i ceny nas polce, która jeszcze dodatkowo była podkreślona jako cena promocyjna. No cóż, potrzebując pastę do zębów zgodziłem się mimo wszystko na zakup tej pasty. Poza tym pani kasjerka zapewniała, ze cena promocyjna dotyczy innej pasty. Po odejściu od kasy poszedłem jeszcze raz sprawdzić, czy to na pewno nie była moja pomyłka związana z pasta. Otóż cena wyszczególniona na półce potwierdziła moja wersje, tym bardziej że były na niej szczegóły dotyczące produktu. Wróciłem więc do kasy trzymając papierek z ceną z półki w reku. Pani kasjerka na to zawiadomiła kierownika sklepu, która niebawem się zjawiła. Pani kierownik chciała mi wmówić, że to mój błąd. Po paru minutach oznajmiła sama, że nie może się w tym połapać. Skoro sama pani kierownik nie była w stanie mi pomoc postanowiłem wyjść z drogerii niezadowolony, tym bardziej że będąc ubrany w zimową kurtkę czułem się jak w saunie. Miałem wrażenie, że klimatyzacja nie działa, ponieważ była odczuwalna różnica temperatur miedzy centrum handlowym a samą drogerią. Podsumowując żal mi trochę, że do tej pory zadowolony jak dotąd klient tej drogerii musi zmienić swoje zdanie przez nieudolnych pracowników.