Opinia użytkownika: ANNA_2570
Dotycząca firmy: Bank Millennium
Treść opinii: Z racji posiadania kraty kredytowej byłam klientką tego banku przez kilka lat choć placówkę odwiedzałam rzadko - tylko w przypadku niezbędnej konieczności. Niestety pracownicy banku pomimo całej uprzejmości i uśmiechów notorycznie wprowadzają klienta w błąd, narażając go tym samym na koszty. Przy wznawianiu karty uzyskałam informację że karta dodatkowa jest wznawiana tylko po zlożeniu odpowiedniego wniosku. Zrezygnowałam z jego składania i byłam pewna że wszystko jest w porządku. Niestety po dokładnym przestudiowaniu kilku kolejnych wyciągów zorientowałam się że co miesiąc jest pobierana opłata za kartę dodatkową, która przecież nie została wznowiona! Na infolinii usłyszała że została wznowiona automatycznie ale pewnie zaginęła na poczcie! Druga sprawa - rozwiązanie umowy kredytowej: spłaciłam całość zadłużenia na karcie i udałam się do placówki złożyć wypowiedzenie umowy. Wypowiedzenie zostało przyjęte, upewniłam się że mogę sprawę uważać za zamkniętą. Parę dni temu otrzymałam kolejny wyciąg z informacją że jeszcze coś mam spłacić! Przecież po to szłam do placówki że jeśli coś trzeba będzie dopłacić to zapłacę i będę mieć ich z głowy!!! Podsumowując- cóż z tego że obsługa uprzejma i uśmiechnięta jak rozpaczliwie niekompetentna!!! I jeszcze to pytanie pracownika: "powód rezygnacji z karty?" A co go to interesuje??? Taki mam kaprys!!!