Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Tchibo
Treść opinii: Choć połączenie non food z kawiarnią nie każdemu odpowiada to sądząc po opiniach konsumentów i otrzymanych dzięki temu trzykrotnych wyróżnieniach godłem Jakość Obsługi widać iż zadowolonych jest więcej niż tych niezadowolonych. Ja zaliczam się do tej drugiej grupy, gdyż mając do wyboru rezygnację z korzystania z ich oferty lub zostanie bardziej lub mniej stałym klientem sieci Tchibo z uwagi na fakt przeważających moim zdaniem pozytywów akceptuję taką a nie inną politykę handlową firmy, która jest nie szablonowa, w pewnym stopniu innowacyjna, a na pewno wyróżnia tę kawiarnię i tę markę na mapie lokali o profilu kawiarnianym właśnie. Co tydzień nowa oferta sklepu nie pozwala na monotonię, oferta z katalogów jest różnorodna dopasowana do płci wieku stylu życia…słowem dla każdego chciało by się rzec coś miłego. Lubię nie typowe rozwiązania i może dla tego podobają mi się zakupy które finalnie mogę zakończyć przy kawie i ciastku.