Opinia użytkownika: Ewa_802
Dotycząca firmy: Bank BPH
Treść opinii: Klientką banku jestem od kilkunastu miesięcy, do tej pory nie miałam z "nim" żadnych problemów, aż do teraz... Planowałam wizytę w banku w dniu 31.12.2010 jednak z uwagi na "świąteczny wymiar" tego dnia zadzwoniłam kilka dni wcześniej aby upewnić się czy placówka jest czynna i czy będę w stanie załatwić swoją sprawę, zapewniono mnie że nie będzie z tym najmniejszego problemu. W pełni poinformowana udałam się, więc do banku w dniu 31.12.2010 po czym słyszę, iż z uwagi na chorobę doradcy zastępuje go kierownik, który nie ma większości uprawnień i nie może załatwić mojej sprawy !!! Pani kierownik, z którą miałam okazji rozmawiać nie widziała w tym żadnego problemu, zaproponowała mi wizytę w innym oddziale. Poinformowała, że zawsze mogę złożyć na nią skargę jeśli mam zastrzeżenia do jej pracy - pytanie jakiej pracy, bo w moim przypadku takowej nie wykonała. Porażka ! Zero profesjonalizmu ! Żadnej próby wyjścia z patowej sytuacji ! I to ma być kierownik...? Podsumowując - pani chyba była zła, że z powodu choroby doradcy musiała przyjść do pracy w sylwestra, postanowiła więc wyżyć się na klientach. Nie polecam tego oddziału. Sam bank jest całkiem ok.