Opinia użytkownika: Sunny
Dotycząca firmy: Euro Bank S.A.
Treść opinii: Po raz kolejny muszę niestety wystawić negatywną opinię Eurobankowi, którego oddział w Arkadii jest chyba najgorszym w jakim miałam okazję coś załatwiać. Korzystając z tego, że Warszawa jest generalnie wyludniona przed świętami próbowałam dokonać zmiany danych osobowych, tj. nazwiska, po wyjściu za mąż i zamówić nową kartę debetową. Procedura nie dość, że okazała się wyjątkowo skomplikowana, żmudna i czasochłonna - podpisywanie od nowa umowy, ( składanie wzoru podpisu, podczas gdy w mBanku zrobili po prostu xero dowodu) to na dodatek pracowniczka wyraźnie nie wiedziała jak się to robi i moją zmianą danych musiały zajmować się we dwie, a w momencie gdy byli inni klienci w oddziale musiałam cierpliwie czekać, aż druga z pań będzie wolna. Sensowniej było raczej, by panie się zamieniły, ale nikt na to nie wpadł. Tym sposobem zanim ja zdołałam dokonać banalnej zmiany dodania członu nazwiska i adresu oraz zamówić nową kartę debetową minęło chyba ze 40 minut, w każdym razie mąż zdążył zrobić połowę zakupów. Cieszę się, że nie muszę w najbliższej przyszłosci udawać się tam ponownie, a jeśli będę musiała to panią, która mnie obsługiwała będę omijała szerokim łukiem. Z pozytywów mogę dodać, że na szczęście w placówce było czysto, a pani, pomimo braku kompetencji, wykazywała się przynajmniej uprzejmością.