Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Play
Treść opinii: wizytę zacząłem o godz 12:10 moim celem było przerejestrowanie karty ERA tak-tak na usługę prepaid po wejściu do salonu wypowiedziałem słowo dzień dobry jednak nie było reakcji...w punkcie było małżeństwo..które załatwiało problem z kodami...w pewnym momencie mężczyzna spytał kiedy zastanie kierownika ...na co pani z przekąsem odpowiedziała -nie wiem, szef jest na wakacjach .... !?! w salonie jak się okazało były 3 pracownice....2 za biurkiem 3 pani wyszła z zaplecza...podchodząc do stanowiska trafiłem na szczupłą blondynkę...która spytała suchym tonem -SŁUCHAM ? .....odpowiedziałem iż chcę przerejestrować numer ERY do sieci PLAY jako prepaid ..kobieta przeszyła mnie wzrokiem jakbym wyglądał na przybysza z państwa 3 świata....dając mi wzrokiem do zrozumienia ...przyszedł ktoś mało zasoby finansowo...kupić pre-paid..ale cóż ...następnie poprosiła o dowód osobisty....co też wykonałem..i w tym momencie jak to stwierdziła padł komputer...więc udała się do 2 komputera ...w międzyczasie pomimo 3 pracownic nikt mi nie towarzyszył..i nie podtrzymywał rozmowy natomiast 3 panie włącznie z panią z zaplecza wpatrywały się w proces wprowadzania danych do komputera...dodam iż nikt mnie nie spytał czy dać kartę rejestracyjną byłego operatora...po chwili pani w kolorze blond włosów spytała czy ten numer nie był w abonamencie co wydało mi się dziwnym pytaniem ponieważ miała w ręce plastikową ramkę z startera ERY...? po chwili kazała mi podpisać 6 kartek papieru nie tłumacząc czego one dotyczą....musiałem sam spytać...żeby podtrzymać grobową atmosferę spytałem panią -niską brunetkę ..czy przysługuje mi bonus po przeniesieniu w wysokości 60zł..stwierdziła ...muszę sprawdzić po czym wydrukowała mi bez wytłumaczenia...kartkę z warunkami uruchomienia promocji....w międzyczasie Blondynka wydała mi komplet dokumentów i starter...po czym stwierdziła sarkastycznie ....TO WSZYSTKO .....!!? i do 1 dnia roboczego nastąpi przeniesienie numeru.............nadmienię iż salon był czysty ulotki były w zasięgu ręki,aczkolwiek fotele są bardzo niewygodne raczej nie dla osób tęgich...należy nadmienić iż pracownice nie posiadają identyfikatorów co utrudnia...rozpoznanie pracownika.ogólnie bardzo negatywnie oceniam wizytę i dodam że więcej się tam nie pojawię....żałuję iż nie pojechałem załatwić przeniesienia do salonu PLAYA...w Bytomiu w budynku AGORY....do przesympatycznej pani w rudawych włoskach...która ratuje w moich oczach wizerunek firmy.