Opinia użytkownika: Elżbieta_35
Dotycząca firmy: Praktiker
Treść opinii: W dniu 20 grudnia 2010 roku około godziny po 10 udała się po zakup w Praktikerze syfonu do umywalki. Pora wczesna, nie trzeba stać w kolejce tak pomyślałam. Spotkani pracownicy nie potrafili mi wskazać miejsce gdzie się udać po ten syfon. Po znalezieniu działu z syfonami załamka gdyż dział zamknięty z powodu zatowarowania przez pracowniczkę w czym pomagał platformowy wózek widłowy który sięgał na wysokość może drugiego piętra. Nie mogłam wejść gdyż była ta część zablokowana taśmami. Pokręciłam się po innych działach. Wróciłam. Wyprosiłam aby wejść i zakupić ten syfon. Okazało się że było ich tam kilka wzorów ( np z odpływem do pralki ).Zwątpiłam. Poprosiłam o pomoc w doradzeniu. Pracowniczka zbyła mnie mówiąc, że nie ma czasu i nie musi się znać. Zwątpiłam całkowicie. Wzięłam na oko co by pasowało. Pracowniczka zlekceważyła mnie kompletnie , a sklep robi zatowarowanie w czasie otwarcia gdy są klienci i blokuje możliwość zakupów.