Opinia użytkownika: Elżbieta_35
Dotycząca firmy: Skoda
Treść opinii: W dniu 15 grudnia 2010 roku w mroźny dzień -20 stopni C, śnieg sypał , zawieje i zamiecie pękła mi szyba tylna w samochodzie osobowym w drobny maczek. Po wskazaniu przez obsługę PZU telefonicznie umówiłam się w serwisie Skody na oględziny i likwidacje szkody. Zaproponowano mi przyjazd w każdej chwili. Tak zrobiłam. W serwisie przyjął mnie likwidator szkód samochodowych, który w sposób ekspresowy spisał dokumentacje. Po odczycie z dokumentacji elektronicznej okazało się że mogę otrzymać samochód zastępczy. Bezpośredni agent, który ubezpieczał mnie o tym mnie nie powiadomił. Ponieważ mój samochód był innej marki niż wyspecjalizowany serwis samochodowy termin wykonania potrwał 2 dni. Samochód otrzymałam odmrożony, umyty, z nowa szybą. Obsługa serwisowa i likwidacyjna szkody bardzo miła przyjazna, komunikatywna, zaradcza i potrafiąca utrzymać człowieka na duchu. Bardzo polecam i podaje za przykład super jakości obsługi.