Opinia użytkownika: Piotr_1337
Dotycząca firmy: empik
Treść opinii: Dziś wpadłem do Empiku w Galerii Mokotów po książkę. Szukałem książki na temat konkretnej rasy psów. Po tym jak krążyłem około 2 minuty po sklepie szukając działu odpowiadającemu mojemu poszukiwaniu podeszła do mnie młoda pani z obsługi pytając czy może mi pomoc. Wyglądała schludnie i przyjemnie. Po moim tłumaczeniu od razu wiedziała gdzie mnie zaprowadzić i pokazać właściwy dział. Książek na temat psów było sporo. Widząc cały regal pełny książek pani nie zawahawszy się i bez mojej prośby zaczęła pomagać mi w szukaniu konkretnej książki. Niestety po chwili okazało się, ze takiej po prostu nie maja. Co oczywiście może się zdarzyć. Jednak zaskoczyła mnie postawa tej młodej pani. Była naprawdę pomocna, przejęta moim problemem, a na koniec jeszcze przeprosiła ze nie dostałem poszukiwanej książki. Musze przyznać, ze takie doświadczenia z obsługa rożnych sklepów mi się rzadko zdarzają, przede wszystkim niestety w Polsce. Powyższa pani naprawdę wie, jak obsłużyć klienta w na miarę Europy zachodniej.