Opinia użytkownika: Elżbieta_35
Dotycząca firmy: PZU
Treść opinii: Obserwacja dotyczy zgłoszenia przez infolinie PZU szkody ubezpieczenia autocasco przez klienta indywidualnego. Rano przy wyjściu z domu do pracy stwierdziłam pękniętą szybę tylną podgrzewana w samochodzie osobowym. Po dotknięciu jej rozsypała się w drobny mak. Był mróz ok.20 stopni C. Śnieg sypał. Piaskarki jeździły i odsypywały zwały śniegu. Nie wiedziałam za co się zabrać. Zabezpieczyłam samochód. Wróciłam do domu, załatwiłam urlop na cały dzień i zaczęłam dzwonić do infolinii PZU. Długo trwało nim połączałam się z odpowiednią komórką. Długo trwało nim szkoda została spisana i zarejestrowana. Odpowiedź od ubezpieczyciela była jedna. Proszę samochód gdzieś odstawić i czekać w ciągu tygodnia przyjedzie oglądacz i spisze szkodę, zrobi zdjęcia itd. Nic więcej nie pomógł, nic więcej nie podpowiedział jak szkodę w szybszym tempie można zarejestrować i zlikwidować. Przypadkowo wpadł pomysł zadzwonić do PZU w Grudziądzu, którzy podpowiedzieli jak załatwić szybciej można sprawę. Dlaczego szkodę można zgłosić tylko przez infolinie i nie ma tam doradców kompetentnych do załatwienia spraw. Dużo mnie kosztowało zdrowia i środków pieniężnych na telefon.