Opinia użytkownika: Jakub_176
Dotycząca firmy: Philips
Treść opinii: Próbowałem skontaktować się z biurem obsługi firmy Avent. Mam kilka produktów tej firmy i pech chciał, że jeden z nich wylądował na serwisie. Byłem niezadowolony z działalności rzeszowskiego serwisu tej firmy i chciałem porozmawiać z kimś z centrali. Niestety to nie lada wyzwanie. Mam tylko, albo aż telefon komórkowy i nie mam zamiaru podłączać telefonu stacjonarnego. Normalna firma daje mi wybór czy zadzwonię na infolinie czy na numer stacjonarny. Tymczasem Avent nie daje takiego wyboru. Jest numer 801 i cześć. Co ciekawe na pudełku jest numer płatny 801 tymczasem na stronie inny numer 00800. To była pilna sprawa i nie miałem czasu szukać telefonu stacjonarnego. Postanowiłem napisać maila zwłaszcza, że na stronie jest informacja iż oddzwonią do mnie w dogodnej dla mnie porzy. No to napisałem i... i dostałem informację o przyjęciu zgłoszenia. Teraz najlepsze: czas realizacji zgłoszenia 3 DNI ROBOCZE. W momencie wpisywania tej obserwacji minęło już 6 dni, a odpowiedzi nie ma. Widocznie wszelkie zażalenia lądują w spamie. Przy takim PR mogą olać pojedynczego Klienta.