Opinia użytkownika: Piotr_1337
Dotycząca firmy: ZTM Warszawa
Treść opinii: W ostatnich dniach częściej bylem zmuszony jeździć warszawskim metrem. Zauważyłem, ze kupic bilet w czasie gdy kioski są pozamykane nie jest tak łatwo. W niedzielny wieczór na stacji metra Marymont po raz kolejny się z tym problemem zetknąłem. Otóż na owej stacji przy jednym z wejść do metra są ustawione dwa automaty do sprzedaży biletów. Jeden z nich jak zwykle był nieczynny a raczej nie reagował na polecenia. Drugi za to strasznie długo obsługuje klienta. Nie dosyć, ze ma się wrażenie, ze automat się zawiesza to jeszcze zanim się kupi bilet trzeba nadmiernie dużo opcji wybrać na ekranie. Co za tym szlo, była coraz większa kolejka do owego automatu. Stanie 15 minut po zwykły bilet miejski to lekka przesada. poza tym automaty stoją przy zejściu w dół do metra, zamiast na dole gdzie jest o wiele cieplej. Może to dla automatów byłoby tez lepszym rozwiązaniem pod względem niezawodności przy temperaturach poniżej zera. Powyższy problem jest dla mnie niezrozumiały, z tego względu ze tak łatwo by było go rozwiązać. Wystarczy postawić więcej automatów w odpowiednim miejscu, którego nie brakuje. Podsumowując moja relacje nasuwa mi się tylko jedno pytanie: Czy w tym roku prezes ZTM-u znowu dostał nagrodę za swoje zasługi?