Opinia użytkownika: Sunny
Dotycząca firmy: Polsat Box (dawniej Cyfrowy Polsat)
Treść opinii: Chciałam zwrócić uwagę na sposób, w jaki Polsat Cyfrowy traktuje i zastrasza swoich klientów. Pierwszą nieprawidłowością jest całkowicie sprzeczne z prawem zakłócanie odbioru TV klientowi, który w żaden sposób nie zalega z opłatą za abonament. Nie zważając na to, średnio na tydzień przed terminem płatności Polsat Cyfrowy zasłania ekran TV informacją z przypomnieniem o płatności. Komunikat zaczyna się słowami "Celem uniknięcia windykacji..." - Polsat Cyfrowy zastrasza w ten sposób klientów, szczególnie osoby starsze, które na samą wzmiankę o windykacji będą się bały spóźnić chociaż jeden dzień. W dodatku mimo, że nie mam jeszcze zaległości płatniczych JUŻ jestem karana, gdyż nie mogę oglądać programu - opcja wyłączenia komunikatu pojawia się po minucie. Praktyki Polsatu uważam za uwłaczające klientom i gdy tylko skończy mi się okres umowy rozstanę się z tym operatorem. Ciekawa jestem także czy jest to zgodne z prawem i czy nie powinien zająć się tym UOKiK.