Opinia użytkownika: Damian_204
Dotycząca firmy: Orient
Treść opinii: W środę 29 grudnia br wybraliśmy się z kolegą do restauracji orientalnej "Orient", znajdującej się przy ulicy Starej w Grudziądzu. Ogólne wrażenia z wypadu byłyby dobre, gdyby podczas pobytu nie zaistniały poniżej opisane sytuacje: - podłoga w lokalu była brudna, mokra , zabłocona oraz ślizga - co było niebezpieczne dla zdrowia potencjalnego klienta, a także nieprzyjemnie jest spożywać posiłki w brudzie. - moim zdaniem podstawowym obowiązkiem kelnerki jest podanie gościom karty menu oraz rachunku - tego niestety zabrakło i sami musieliśmy podejść po menu oraz uregulować rachunek, - czas obsługi był poprawny i do przyjęcia - 20 minut - jednakże na ocenę minusową rzutowało to, że oba dania - pierwsze ( zupy - Pekińska i Krewetkowa) oraz drugie ( wieprzowina w 5 smakach oraz ryż z wołowiną) podane był jednocześnie, - jakość zup była godna uwagi, zupy były z mięsem oraz warzywami, natomiast drugie dania były fatalne - ryż był stary, posklejany zżółkniały, przykryty odrobiną świeżego, wieprzowina była gumowa - a całość zbyt mdła. Nie dało się w tym wyczuć 5 smaków, 5 smaków to chyba tylko nazwa, a szkoda, - ceny dań były przyciągające - zupy to jedynie 5 zł za porcję a drugie danie w 10 do 17 zł., - menu było bardzo rozwinięte, każda osoba mogła wybrać coś dla siebie, - ogólny wystrój lokalu był sympatyczny, zachowano intymną atmosferę, oddzielając stoliki parawanami w stylu krajów wschodu, jednak sensację w takim lokalu wzbudziła wielka polska choinka i muzyka z gatunku pop - co trochę zepsuło klimat, - personel ubrany schludnie i czysto - jednak jak najbardziej nieorientalnie. Wyżej wymienione przeze mnie argumenty rzutowały na tak niską ocenę. Należałoby pomyśleć nad poprawą następujących rzeczy: - przeszkolić personel pod względem obsługi klienta - wprowadzić możliwość płatności kartą - ograniczyć się do wystroju "orientalnego" - puszczać muzykę odpowiadającą klimatowi restauracji - dbać o czystość podłogi - podawać tylko świeże, nieodgrzewane dania ze świeżych produktów - wydłużyć czas między pierwszym danie a drugim, aby klient oba dania skonsumował ciepłe Po wprowadzeniu tych zmian, restauracja przejdzie rewolucję, dzięki której ja i inni klienci wrócą do niej jeszcze wiele razy. Tymczasem wstrzymam się przez jakiś czas od odwiedzania "Orientu" dla własnego zdrowia.