Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: Orange

Treść opinii: We wtorek 21-12-2010 miała miejsce awaria sieci Orange. Akurat próbowałam się dodzwonić do mamy, która wracała z dalekiej podróży, więc niemożność skontaktowania się z nią bardzo mnie zdenerwowała. Na szczęście w miarę szybko odkryłam, że nie jest to wina mojego telefonu tylko jest to awaria sieci. Moim zdaniem taka sytuacja jest niedopuszczalna i nie rozumiem jak można było doprowadzić do ogólnopolskiej awarii sieci. Z pewnością wiele osób i firm na tym ucierpiało. Nie można było nawet dodzwonić się na infolinię Orange. Nikt nie wiedział ile potrwa awaria. Strona internetowa Orange również była przeciążona i tam także nie odnalazłam żadnych informacji. Cieszy mnie jednak, że firma Orange starała się zrekompensować swoim użytkownikom zaistniałą awarię. Otrzymałam sms z Orange, że w święta otrzymam 30 darmowych minut w ramach przeprosin za awarię. Owszem, darmowe minuty były, jednak nie było informacji ile promocyjnych minut mi pozostało w trakcie rozmów. Musiałam sama kontrolować czy wykorzystałam te darmowe minuty. Uważam, że powinno to być nieco inaczej zorganizowane. Wiem również, że nie wszyscy moi znajomi otrzymali sms z informacją o tej rekompensacie, mimo tego że również mieli problem z siecią.