Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Tchibo
Treść opinii: Od około 2 m-cy zamiast aromatu kawy spotykam się z odpychającym zapachem dymu papierosowego, personel stracił zapał do kontaktu z klientami nie jest już tak radosny i swobodny w zachowaniu jak dotychczas. Brakuje mu swobody i radości z kontaktu z klientami. Z przykrością stwierdzam również, że zachowanie niektórych ze sprzedawczyń zdecydowaniew odbiega od ogólnie przyjętych norm. Np. podczas dnia wyprzedaży na pytanie: Czy może mi Pani pomóc poczęstować się kawą ? sprzedawczyni z plakietką ANIA odparła NIE MAM NA TO CZASU. Brawo, to jest dbałóść o klienta i profesjonalne do niego podejście. Kilka dni wcześniej pracownice w sposób mało kulturalny by nie rzec że wulgarny wydawały sobie nawzajem polecenia. Nie było by to może tak oburzające gdyby nie fakt że miało to miejsce podczas finalizacji transakcji. Nowi pracownicy/ w ostatnim czasie nastąpiła spora rotacja/ nie są już tak otwarci i elastyczni jak dotychczasowi. Daleko im do poziomu jaki był dotychczas oferowany. Do niedawna z przyjemnośćią udawałąm się na zakupy do tego sklepu, mogłam zawsze liczyć na kompetencję personelu i ciepłe przyjęcie. nawet gdy nie udało mi się nic zakupić mogłam zamienić kilka zdań ze sprzedawcami, twoirzyło to dodatkową ciepła atmosferę. Jestem mocno zmartwiona tym co dzieje się ostatnio w tym sklepie mam jednak nadzieję, że jest to tylko chwilowe odejście od dotychczasowej ciepłej atmosfery jaka się tworzyła między klientami i personelem.