Opinia użytkownika: Astrum
Dotycząca firmy: T-Mobile
Treść opinii: Ponieważ razem z mężem rezygnujemy z usług Ery i przenosimy nasze do innej sieci chcieliśmy wykorzystać zgromadzone na koncie punkty Era Premia. Za punkty które mieliśmy mogliśmy między innymi wziąć ładowarkę samochodową. Wszystko było ładnie i czytelnie opisane na stronie www. Niestety wedle informacji na stronie żadna z ładowarek sieciowych nie pasowała do tego modelu, który mieliśmy. Uznaliśmy, że może będzie nam odpowiadała ładowarka przez USB. Nie można zamówić nagród przez www ani SMSem, trzeba wykonać telefon do konsultanta. Telefon niestety jest płatny i dość długo trzeba było czekać na połączenie, co uważam za niepotrzebne naciąganie klientów na koszty. W końcu odezwała się pani. Była uprzejma, ale bardzo nie kompetentna. Nie potrafiła udzielić informacji, która ładowarka pasuje do którego modelu, czym się różnią ładowarki między sobą, pozwalała sobie na wyrażanie w mało kulturalny sposób oburzenia niewiedzą klienta. W końcu powiedziała, że musi skonsultować się z działem technicznym i poprosiła o poczekanie. Połączenie z działem trwało dość długo. W końcu mąż zamówił jakąkolwiek ładowarkę, aby nie zmarnować punktów i żeby przerwać tą żenującą rozmowę. Na koniec pani zaproponowała mu przedstawienie nowej oferty. Oczywiście wysłuchać jej też musielibyśmy na swój koszt. Mąż podziękował i rozłączył się. Ta rozmowa była kolejną sprawą, która przekonała mnie, że nie ma sensu współpracować z Erą.