Opinia użytkownika: Rafał_618
Dotycząca firmy: PKP Intercity
Treść opinii: Witam Serdecznie dzisiaj chciałem podzielić się uwagami dotyczącymi obsługi i standardu na dworcu PKP ochota przy placu Zawiszy. Miałem konieczność w święta kupować bilet w kasie tego, Ala dworca poczekalni. Budynek świeżo odnowiony po liftingu na taki wygląda wszystko nowe ładne stylistyka nowoczesne a przyjemnie wchodzić do środka z zewnątrz naklejka nawet firmy, która ochrania dworzec. I tyle miłych wrażeń reszta to smutna rzeczywistość nie tylko chyba warszawskich dworców i bezradność służb i pracowników. Wchodząc do środka odrażający uderza w nos smród ,uryny i alkoholu nie do zniesienia na nas trzeba było założyć szalik. Na każdej ławce nowej metalowej w nowoczesnym wnętrzu siedzi po kilku bezdomnych wygrzewając się po libacji alkoholowej. Pani kasjerce to nie przeszkadza bo są święta, jest za szczelną szybą tylko pasażer kupujący bilet nie może ustać bez zatkanego nosa do momentu otrzymania biletu. W ten sposób nie tyle zniechęca się do marki PKP taki pani nie martw się że mniej klientów to w końcu sam zacznie dostawać mniejszą pensje. Bo oczywiście nie powiadamia ochrony by wyprosili nie potrzebnych gości, którzy uniemożliwiają zakup biletu. Bo w miejscach noclegowych nie przyjmują pijanych więc na dworzec i siup fajnie jest i najlepiej żeby jeszcze był zamknięty byle tylko grzali w środku. A ty pasażerze marznij na zewnątrz z biletem bo dla ciebie nie ma miejsca. To jest niestety smutne ale prawdziwe podejście obsługi w PKP.